Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-19 17:21:51
Aciu, gali nesiust. Mano vienintelis pacientas buvo nufotkintas uzh tai, kad atvazhiavo koki 100 metru shaligatviu (lenke stovinti kamshti), vos nenukirsdamas ish auto (pro deshines dureles) lipancios moterishkes ir parkanul pusiau ant zholes pusiau ant shaligatvio, dar kazhka shuktelejo naglo tai moterishkei ir nuskubejo. Toki manyciau fotografuot ir siust gerokai per mazha, bytuke tik per pakaushi.