Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Vinetu
Data: 2009-11-19 18:49:15
> Mano nuomone pystelejimas tokioj situacijoj yra viena ish auklejamuju
> priemoniu. Uzh viena mushta deshimt nemushtu duoda. Gal tas girtuoklis
> nebenores ateity gauti i snuki ir nebevogs.

Ar sutiktum kad tave operuotu ne chirurgas o santechnikas?
Kodel tada "auklejamuosius darbus" atlieka apsaugos darbuotojas?
Ar apsauginis turi pakankama issilavinima, kad uzsiimtu tokiais "gerais"
darbais?
Ar nebaiges 5 klasiu ir/ar teistas pilietis gali Lietuvoje dirbti apsaugos
darbuotoju? Gali!
Ar apsaugos darbuotoju veikla licenzijuojama Lietuvoje? Ne!

> Pasikartosiu, tai nelaimingas atsitikimas, nelaimingai susikloste
> aplinkybes. Kaip kad blogo matomumo salygomis po mashinos ratais shokes
> bomzhas. Ar tokiu atveju manytum, kad geriau nereikejo vazhiuot niekur,
> reikejo sedet namie..?

Jei santechnikas tau operuos apendizita ir tu pakratysi kojas tai irgi bus
nelaimingas atsitikimas?
Bomzas ant apsauginio kumscio ar kojos uzsoko pats? Kiek kartu?
Jei bomzas issoktu man po ratais ir as ji pervaziuociau, man jo butu labai
gaila, o as pats buciau soko busenoje tikriausiai, bet tikrai nebegciau jo
pribaigti bausdamas ji uz tai kad sulamde man masina.

> Apsauginis dirbo savo darba. Uzh nelaiminga atsitikima darbe nereiketu
> sushaudyt. Reiketu 3 menesius nebeleisti jam dirbti prekybos salej, tik
> prie monitoriu, arba sarginius shunis shukuot.

Apsauginis nedirbo savo darbo. Apsauginio darbas nera aukleti apsivogusius,
kaip ir santechniko darbas ner operuot apendicita. Pazeide istatyma. Ar
istatymai tau nieko nereiskia?