Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Tomas
Data: 2009-11-19 19:11:49
"Vinetu" <nekenciu@spamo.com> wrote in message news:he3sua$po7$1@trimpas.omnitel.net...

> Ar sutiktum kad tave operuotu ne chirurgas o santechnikas?
> Kodel tada "auklejamuosius darbus" atlieka apsaugos darbuotojas?
> Ar apsauginis turi pakankama issilavinima, kad uzsiimtu tokiais "gerais"
> darbais?

Auksciau jau buvo fleimukas, kaip mentai uzh kampo alkasha paleidzhia ir tas vel savo daro. Visumoj ash uzh apsaugini. Bet galejo technika ir pashlifuot, kad shonkauliai neluzhinetu, irgi mat herojus. Nemoki py... nereikia lyst.

> Ar nebaiges 5 klasiu ir/ar teistas pilietis gali Lietuvoje dirbti apsaugos
> darbuotoju? Gali!
> Ar apsaugos darbuotoju veikla licenzijuojama Lietuvoje? Ne!

Taip, tai negerai. Tai ka siulai..?

> Jei santechnikas tau operuos apendizita ir tu pakratysi kojas tai irgi bus
> nelaimingas atsitikimas?
> Bomzas ant apsauginio kumscio ar kojos uzsoko pats? Kiek kartu?

Ash nesikreipciau i santechnika del operacijos. Alkashas tuo tarpu vogdamas nors ir netiesiogiai, bet kreipesi i apsaugini, dave jam zhenkla, "ash vagiu, perpisk mane".

> Apsauginis nedirbo savo darbo. Apsauginio darbas nera aukleti apsivogusius,
> kaip ir santechniko darbas ner operuot apendicita. Pazeide istatyma. Ar
> istatymai tau nieko nereiskia?

Istatyma jis ish tiesu pazheide. Deja. Bet istatymas yra reliatyvus dalykas, cia jis yra, cia zhiurek jau ir pasikeite.