Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Vinetu
Data: 2009-11-19 15:31:34
O dar geriau Stalino arba Hitlerio. Butu tvarka. ai dzin kad ne musu tvarka.
mes gi tokie istize silpnavaliai ir nesugebam savam kieme susitvarkyt.
O jei rimtai....
Pakaktu, kad kiekvienas saziningai atliktu savo darba, o ne jieskotu kaip
cia kuo maziau subine pajudint ir kuo daugiau uzdirbt nieko nedarant.