Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: Vinetu
Data: 2009-11-19 15:59:01
Taip. pavieniai atvejai tos pacios prevencijos tikslams budavo paviesinami.
Gi nieks neslepe, kad ir kalejimai yra. Kalba uzsisuko apie tai, kad
tarybiniais laikais nifiga tu nusikaltimu nebuvo maziau nei dabar.
O del graztuku ir kombikormos... nu sorry NESAMONE :)
Mano teta pasistate nama ir nusipirko ziguli ne is varganos parduotuves
vedejos algos. Nepazinoja nei vieno skurdziai gyvenancio kolukio pirmininko
ar panasiai ;)