Tema: Re: Apsauginis sumuse/uzmuse zmogu
Autorius: tomuco
Data: 2009-11-20 09:52:39
jo, posakis toks vaikščiojo - " blogas tas darbas, iš kurio nėra ko namo
išsinešti" :)
Apie sovietinius laikus aš tik norėjau pasakyti, kad kaip mes to norim ar
ne, bet socialinė sritis buvo aukštumoje. Prisiminkime, paprasčiausiai kad
ir tuos pačius kelialapius į sanatorijas ir stovyklas. Visokie privalomi
saviveiklos būreliai darbovietėse ir t.t. ir pan. nenorinčius dirbti į
įskaitą įrašydavo :) Vienžo, bandė žmogų užimti, kad tik jam nekiltų kitų,
antisovietinių minčių. Sistema tokia buvo, taip echanizmaz veikė. Bet ne
apie tai kalbėkime. Tiesiog tų bomžų tikrai nebuvo tiek daug gatvėse.
Valydavo gatves nuo jų. Surinkdavo ir išvežiodavo po tam tikras įstaigas,
kurių šiais laikais jau nebėra, nes neapsimoka. O tais laikai, prie planinės
ekonomikos visiem buvo gyliai px ar apsimoka ar ne. Dabar gi, atslinkus
supuvusiam kapitalizmui :) pasikeitė ir požiūris į aplinką. Tarp kitko,
anksčiau gi nebuvo apsauginių. Milicija viską prižiūrėjo. Maja milicija
menia sterežot. Kaip tais laikais elgėsi mentas, tai jau kita tema. Bet kiek
mano tuo metu dar vaiko protas leido įsivaizduoti, tai dėdė Stiopa
milicininkas buvo labiau gerbiamas, negu šiuolaikinis policininkas. Ir jokie
"PATRULIAI", " KOMANDOS" ar kiti serialai neišvalys girto, vaikus
traiškančio policininko mundyro.

P.S. nusirašiau biškutuką :) Penktadienis :)

--
tomuco