Tema: Re: LT Bar?a
Autorius: svyt
Data: 2015-11-20 19:58:46
su sssr skaitesi ir ja gerbe tik iki2 pasaulinio karo pabaigos, paskui ji
visa laika buvo durniaus vietoje. Ypac visi zvenge is afganistano
kompanijos. Kaip ir dabar ruso paklausk- jo rusija nebeatsiklaupusi, rusija
keliasi. Istrigo su ukraina, perkele konflikta i sirija, jau ten benderovcus
naikina.

--

svyt/bmw e39