Tema: Re: LT Barža
Autorius: Arj
Data: 2015-11-10 11:32:55
a jau gavai savo 30 rubliu?
As labai mielai ir rusui mokeciau, jei jam moketi reiktu maziau ilgalaikej
perspektyvoj.
O ir del ruso - nuo manes iki rusijos itakos sferos - ~60km.
Blet kaip nenoreciau as ten uz 60 km gyventi ir kaip ten vietiniai mums
pavydi.
Galima ir su  rusija sulyginti - pasiziurek filma levitanas, pamatysi rusija
uz MKAD'o.
Sesuo kaip tik nesenai lankesi tose vietose kur tas filmas filmuotas :)
Kad pasiekti siuolaikines rusijos lygi - man uztektu siandien iseiti is
darbo ir iki pat gyvenimo galo girtuokliauti. Ties pensija jau buciau kaip
siuolaikinis rusas.

"Julius"  parašė naujienų news:n1scna$49a$1@trimpas.omnitel.net...

"Arj" <root@ibm.com> Wrote in message:

Geras požiūris. Mokėt bile kam kad ir trigubai daugiau, kad tik ne
rusui. Geras ekonomikos pavyzdys. Čia tipinio "patrioto", kurio
burnoje kyšo kontrobandinės cigaretės galas, kuris nenaudoja LT
rašmenų ir kuriam viskas iš rytų yra blogis, o iš vakarų tai jau
tiek gėrio.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/