Tema: Re: LT Bar?a
Autorius: Sail
Data: 2015-11-17 11:27:23
Rusai ar ju valdzia tai puse bybio, nepyragai bet dar suprantama.

Kai ives sariata, va tada bus smagu. Tokios savokos kaip zmogaus teises
nebus, pasodins ant kuolo ir niekam bus neidomu kokios kieno teises.
Jei dar spesiu pamatyt, bus smagu pries mirti paziuret i nustebusius
demokratijos puoseletojus.

Yra teke pora metu praleist azijoj, tai teko susipazint su kai kuriom
grozybem is arciau.