Tema: Re: LT Bar?a
Autorius: Sail
Data: 2015-11-11 15:58:01
Mastantys tiek cia, tiek ten nepageidaujami.

Va pamastyk is kur tas %, negi neaisku?

Realiai juk CCCP buvo pasaulinio lygio jega (tegul ir be smegenu), su kuria
visi skaitesi (viena is priezasciu - nes be smegenu). Bijo reiskia gerbia,
kaip pameni.

Paskiau atsirado demokratija ir is to isplaukiantis bardakas, ir rusija liko
sudo vietoj pasaulio akyse. Nebeliko jegos, tik susikalde klanai tempiantys
viska i savo puse.

Dabar gi naudojami CCCP laiku metodai, zvanginimas ginklais, teritorijos
prijungimai. Pasaulis vel pradeda bijot kaip rimtos neprognozuojamos jegos.

Nu ir patinka narodui. As juos galiu suprast. Nors ten gyvent tokiom va
salygom tikrai nenoreciau.

Juk ir cia kartais uzeina noras kad trukteltu kas nors visas vesaites ir
sysus, bent jau man tai tikrai. Lunatiku pas mus tikrai pakanka.
Vien statybu atvirkstinis pvm ko vertas.