Tema: Re: LT Bar?a
Autorius: Arj
Data: 2015-11-11 14:12:32
bent as ne ruskis ir ne vatnyko mentaliteto  man ne poxui jei mano bute
salta.
Tam as galiu leisti ir uz laiva kuris atves man duju sildymui susimoketi.
Abo pasitiketi ruskiais - tai paciam uzsinerti kilpa ant kaklo, kas nekarta
ir buvo prademonstruota.
O tai kad ruskiai patys  ne pries gyventi tokiom salygom - as nieko pries,
tegu gyvena.

"Audrys"  parašė naujienų news:n1v1jv$8kh$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai kame problema butu lietuvai pagyvent kaip ir tukstancius metu iki tol
?

"Arj"  wrote in message news:n1ust2$4po$1@trimpas.omnitel.net...

Rusijos mastu kaliningradas - tai didele karine baze. Dujos jai nafig
nereikalingos, o tuo gyventojai patys issivers, jei nores. Tukstancius metu
juk zmones be duju gyveno, vadinasi gali ir vel pagyventi, kol geresni
laikai ateis.