Tema: Re: LT Barža
Autorius: Audrys
Data: 2015-11-11 16:30:31
kokias darbo vietas, isskyrus dotaciju siurbimo, sukure saules elektrines?
ar gal saules baterijos lietuvoj is vietiniu medziagu gaminamos?

"KEdas"  wrote in message news:n1vclo$gie$1@trimpas.omnitel.net...

Galima plačiau apie tuos kvaištelėjusius? Darbo vietų kūrimas Lietuvos
teritorijoje, manai, yra blogiau, nei kelių milijardų beprasmis importo
deficitas dujoms kasmet?