Tema: Re: LT Barža
Autorius: amenox
Data: 2015-11-13 10:44:28
Na tu gi kaip suprantu egzpertas šia tema ane? O gal net orakulas nes gali
nuspėti elektros kainas bei sunaudojimą kokiems 20 metų į priekį. Nes kaip
suprantu jos sunaudojimas pasaulyje tik mažės, todėl visi uždarinės AE ir
pradės statyti tik propelerius ir saulės elektrines, o nuo to visi gi žino
kad elektra tik pinga, o Lietuva su biokuru prigamins tiek elektros, kad
nebus kur jos dėti. Va vokiečiai uždaro savo AE ir labai džiaugiasi, ten
daba sako elektra labai pigi.