Tema: Re: LT Bar?a
Autorius: Arj
Data: 2015-11-17 15:21:25
ee, cia galetum ir patikslinti kad yra tie "aziatai", o tai azija didele, ir
vienas galas nelygus kitam, ir itariu cia kalba eina apie musulmonus. Abo
kinieciai to priesingybe, jie butent savo darbstumu vakaru pasauli "ima",
abo kariniu atzvilgiu jie visai bedanciai (ir aciu dievui, abo kai turejo
dantis tai nuo rusijos daug nesiskyre)

"Sail"  parašė naujienų news:n2f7js$kl6$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tu rimtai su aziatais is arti nesusidures, tik per televizoriu?

Jie gi is prigimties ne dirbt sutverti, o zudyt. Genuose irasyta. Kas dirba
pas juos yra cmo.

O ka tu ten juos mokysi tai vienodai sviecia. Matyt cia rusijos itaka tai
bbz, net ner apie ka kalbet.