Tema: Re: LT Bar?a
Autorius: Gintas
Data: 2015-11-12 12:10:52
Krymo deputatai buvo isrinkti 2010m ir jais niekas tuo metu nesipiktino. Jeigu manai, kad Krymo deputatus kas su automatu priverte-kodel nesigirdejo, kad kuris nors ju, veliau butu pareiskes, kad jam grasinta? Juk galejo dumt i Kijeva ir ten, saugiai budamas, pasakot apie grasinimus. Bet ne-tokiu ner kazkodel.
Del balsavimo. Pamanyk, suklydo skaiciuodami. Lietuvoje irgi taip yra buve ir nieko.
Del kariuomenes. Kryme buvo Ukrainos kariuomene. Krymas pasake-nenorim Ukrainos, norim Rusijos. Tai kur tas, tamstos minimas, skirtumas?
Taip, Kryme buvo ir Rusijos kariuomenes igula. Taciau jinai ten buvo teisetai. Krymo valdzia paprase pagalbos. Turejo tokia teise, kaip atstovaudama Krymo zmoniu valia. Lietuvai siekant nepriklausomybes, musu deputatai irgi saukesi viso pasaulio pagalbos.  Tipo mums buvo galima, o Krymo zmonems ne? Mes  gal kokie nors pateptieji? Is kur toks isskirtinumo suvokimas?