Tema: Re: LT Barža
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2015-11-11 20:13:43
Tu bent nutuoki kokio pajėgumo po mėnesio bus LT elektros jungtys su
išoriniu pasauliu, kokia yra elektros kaina Nordpūle, kuri LT pagaminta
energijos rūšis šiuo metu pigiausia ir kokia būtų IAE pagamintos
elektros kaina? Norėtų jis...
Aš tai norėčiau, kad žmonės prie ką nors teigdami nors truputį
pasidomėtų tema.