Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: abc
Data: 2013-05-23 02:55:06
On 24/04/13 08:48, RaR wrote:

> Vėl kažkokios nesąmonės - kaip valdžia skolindamasi didina produktyvumą?
> Produktyvumą gali didinti įdiegdamas naujas technologijas, geriau
> organizuodamas darbą ir pan.

Skolindamasi ji dirbtinai pratęsia produktyvumo auginimo ciklą, kuris
jau normaliomis sąlygomis turėjo baigtis. Kas čia neaiškaus?

> Na tai puiku. Tu čia nori pasakyti, kad tų moterėlių rankų darbas buvo
> produktyvesnis nei automatizuotų linijų aptarnautojų?

Tai aišku, kad buvo (iš savininko pusės). Manai, kad savininkai durni ir
skaičiuoti nemoka? Čia noriu pasakyti, kad produktyvumas dirbančiąjam
gali būti tiek naudingas, tiek žalingas (priklauso nuo sąlygų). Jeigu
produktyviai dirbi dirbi, o grąžos negauni - tai....  bet tai OFFTOPICAS.

> Jeigu prisispausdintų ir mokėtų tą patį nominalą, tai realiai sumažintų
> tas pensijas. Tai jas gali ir taip mažinti, be jokių devalvacijų. O

Nesupranti Tu vistiek. Jau aiškinau, kad visos valiutos svyruoja.
Svyravimai realiai reguliuojami. Reguliuoti svyravimus galima ir
valstybei naudinga linkme, ir tai bus efektyviau, nei kad apiplėšiant
pensininkus. Bus tiesiog apiplėšti visi ir iš karto (ir teisingai bus,
nes skolos tai valstybinės-tobiš bendros). Visi mažiau verks.
Įsivaizduok psichologiją: kada ta bobutė bus piktesnė: vieną kartą
sumažinus kursą, ar x3 kart apkarpius pensijas (beje, Kubilo ir co.
esminė praeitos kadencijos klaida). Apiplėtus bobutę, bobučių
susivienijimas UAB Lietuva už tokį fintą paduos į teismą, o sumažėjus
kursui - kas ką supras?

> skolinasi dėl to, kad žmonės nenori gauti mažiau. O neuždirbęs niekaip
> negausi daugiau, jeigu tau kas nors neduos.

klausyk, bet čia tu pasakei taip aiškiai bet kartu ir suveltai (aš
supratau), kad manau, jog bobutei šį būtent sakinį reiktų aiškinti 15
kartų, kol ji supras, kodėl ji neuždirbo, ir kodėl neturi tikėtis daugiau.

> Nominalų kaitaliojimu
> neapgausi net pensininkės bobutės - jai svarbus ne nominalas, o ar gali
> iš pensijos už šildymą, vaistus ir maistą susimokėti.

Tiesą, pasakius, nematau problemos: man atsibodo žiūrėti, kaip tos
bobutės šelpia išlepusius vaikučius/anūkus savo pensijomis. Apskritai
pensijos - durnių sugalvotos. Tiems, kas iki šiol nesupranta kas yra
tikroji pensija: tai tik vaikai ir pajamos iš sugebėjimų. Prognozuočiau,
kad panaikinus pensijas išaugtų lietuviukų gimstamumas. Sveika politika,
tsakant.

> Taigi jau kalbėjome apie žmonių norą gyventi geriau, o ne daugiau
> dirbti, apie emigraciją ir laisvas rinkas. Nesinori vėl aiškinti tą patį.

Įsiskaityk, ką parašiau viršuje. Vartojimas - pravalgymas, niekur
neinvestuojant. Jeigu manai, kad ilgainiui gali tik valgyt, tai vieną
rytą atsibudęs nustebsi.

> Apie kokį čia rezervą paistai? Tu nori sukauptą lito rezervą išdalinti
> užsienio vartotojams eksporto paramos pagalba ir likti prie suskilusios
> geldos? Tokių nesąmonių dar negirdėjau.

Kokį tik nori rezervą. Visa rytų azija ir lotynų amerika, Rusija, ta
pati JK gali išdalinti užsienio vartotojams, o lietuviai - jau ne? Kas
tie litoffcai - pasaulio bambos ūkio valdyme?? Nejuokink. Ir kur kokią
suskilusią geldą matai?

Pasikartosiu - jei neremi savų gamintojų/paslaugų teikėjų, remi svetimus.

> Ir vėl teiginiai be jokių argumentų.

Žr. aukščiau (paskutinė pastraipa).

Opiat' dvacat' piat' :) Tiesiog visa ši diskusija primena kalbas su aklu
lito stabilumo gynėju, manančiu, kad lito stabilumas kažkaip išgelbės
ūkį, leis atlyginimų vidurkiui kilti ilguoju laikotarpiu. Kad tai
realiai įvyktų, reikalinga ūkio strategija. Kokia yra strategija
šiandien: palaikyti status quo, toliau išlaidauti ir tikėtis, kad viskas
išsispręs? Visas skyles kamšyti naujais mokesčiais/skolom? Ar Tu mane
durnium laikai?