Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: abc
Data: 2013-03-20 04:10:10
On 19/03/13 13:45, Tomas wrote:

> Turbūt už kubilių balsuoji? Prie ko čia Kipro valdžia?
>
> Kipro valdžia konfiskuoja indėlius, nes tik su tokia sąlyga gauna
> paskolą iš ES bankrutuojančių bankų rekapitalizavimui. Bankai
> bankrutuoja , nes ECB atsisako toliau palaikyti jų veiklą. O atsisako
> todėl, kad Kipro bankai nebeturi pakankamai aktyvų, kuriuos galėtų
> užstatyti. O aktyvų nebeturi, nes turėjo daug Graikijos obligacijų. O
> Graikijos obligacijas ta pati ES su ECB "nurašė".
>
> Kitaip sakant eilinis kiprietis ar britas pensininkas gyvenantis Kipre
> [...]

Nesupyk, bet iš šalies atrodai kaip eilinis debilas, kuriam jau buvo
sumažintas IQ (žr. mano patiektą linksmą filmuką).

Pamąstyk dar sykį: tai jeigu tu pats prapisai tuos pinigus savo versle,
nes važinėjaisi mercedesais ir mergas gaudei, užuot prie skaičių
sėdėdamas, tai xulish kas nors Tave turi gelbėt patiekdami tau gerų
aktyvų? a? Žmonės aplink bankrutuoja, ištisos ligoninės užsidaro, o tu
čia grupsuose žmonėms pisi protą, kad Briuselio kopūstai turi savo
družbanus (po blatu) gelbėt?