Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: abc
Data: 2013-04-24 03:30:13
On 11/04/13 08:50, amenox wrote:

> Labai normalu, per staigiai kilo, gaila neturiu ten accounto, bo kaip
> sakė vienam forume, babkės iš vienų kišenių perėjo į kitas ir netgi kai
> kas neblogai uždirbs. Spėju po poros dienų kai kas labai gailėsis kad
> viską pardavė. O aplamai apie BTC pakalbėsim po kelių metų. Kaip
> santaupas laikai - baksais? Eurais ar litais? Pasitiki? Btw sklinda
> gandai kad dėl tų problemų su lagu gali atsidaryti birža ir USA,
> paspėliojam koks bus BTC kursas tada? :)

Tai atsidaryk accountą, ir "parodyk veiksmais, kur Tava burna yra". Kam
tos tuščios šnekos?

Santaupas kaip laikau? hm....geras klausimas. Stengiuos investuoti.
Investavau į vaikus (bus pensijai), investavau į save, dalį investavau į
tariamą pensiją (tik dėl to, kad man gerai kompensuojasi, kitiems
nepatariu), porą šmotų metalų po pagalve laikau (kad miegoti ramiai sau
galėčiau, nors nevadinu to investicija), keletą NT objektų turiu,
likusiais norisi spekuliuoti. Visose bankinėse sąskaitose - minusai
(tegul sau pinigėliai nuvertėja), stengiuosi skolintis be palūkanų
(tokių porą mažų linijų laikau). Matau galimybę skolintis už 5proc
metinių, bet dar nesugalvojau kur tuos paskolintus būtų galima gerai
įkišti. Kai sugalvosiu (surasiu patinkantį versliuką), tai teip ir
padarysiu. Šiaip aš žmogus kuklus, man daug nereikia. :)

P.S. Esu ramus, kaip bielgas dėl to Bitcoin. Manęs jis nedomina.