Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: abc
Data: 2013-03-24 17:35:46
On 22/03/13 06:43, amenox wrote:
> Jų techniškai neįmanoma užraukt nebent išjungiant Internetą. O jei
> kažkokia šalis pabandys, įsivaizduoju tik teisinėm priemonėm, kitaip gi
> negalima, tokiu būdu jų vertė tik pakils. Jei pabandys sugeneruoti

Tai, be abejonės, teisinėm. Konkurentų niekam nereikia. Pakaks tik
pakilti apyvartoms..Tiesą pasakius, "vilką mini - vilkas čia".

http://online.wsj.com/article/SB10001424127887324373204578374611351125202.html

> likusius 10 mln tokiu būdu vėl pakels jų vertę. :) Aš masčiau kaip
> galima juos užraukt bet sprendimo neradau, vienintelis būdas arba
> atjungti Internetą arba VISO PASAULIO VYRIAUSYBĖM jį uždrausti, bet gi
> tai nerealu.

O kam visoms Vyriausybėms? Tau užteks, kad Lietuvos užrauks, ir
pasibaigs visos operacijos. Negi važinėsi į Baltarusiją/Rusiją pinigų
išsiimt/prekių pirkt? Jei taip, tai ir bus įvertinta atitinkamai - kaip
KONTRABANDA, su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Nors gal ir
nieko naujo tamstai nepasakiau - Lietuvoje įprasta vogti ir manyti, kad
pasėkmes sutvarkys "kažkas kitas".

> Čia kaip ir su piratavimu, kol kas sunkiai einasi.
Tai turi didesnės įtakos, nei piratavimas. Tai ir pasistengta bus
atitinkamai.

> Iš kitos pusės kuo tie bitcoinai kalti? Kontrabanda visom valiutom vaikšto.

Niekuo. O kuo tie Kipro piliečiai kalti? :)