Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: amenox
Data: 2013-03-25 10:27:43
"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> wrote in message
news:kio4bs$vep$5@trimpas.omnitel.net...

> Įsiskaityk, ką rašiau. Jeigu Lietuvoje nepriims - tai ir negalėsi nieko
> motulės žemėje pirkti legaliai. Nėra jie kažkuo ypatingi - visi susiję su
> prekėmis/online sąskaitomis. Atsekti galima, jei nori.

Na aš niekur nerašiau kad bitkoinai pakeis visas pasaulio valiutas. Tai yra
tiesiog dar viena valiuta kuria grupė žmoniu susitarė kaip tinkamą
atsiskaitymo priemone. Jei pilietis už prekes atsiskaitys savo augintomis
vištomis čia kaip - legalu ar ne? O Lietuva nieko nedarys, o žiūrės ką darys
didesni, o didesni turės apsispręsti - ar tiesiog ignoruoti kaip kad dabar
daro ar ... priimti. :) Na taip, tai kolkas privatiems asmenims aktualu ne
juridiniams.

>  Neblogai. Todėl ir užlenks :)

Ką reiškia užlenks? Obama, Merkel ar koks Putkinas pasakys - "nu viskas,
bitkoinų naudoti negalima", nu ir ką? Visiems bbd. :) Jau sakiau, techniškai
neįmanoma išimti tokios valiutos iš apyvartos, todėl niekas neuždraus
atsiskaityti su Jonu ar Petru už prekes ar paslaugas. Bitkoinų tinklo
pajėgumai dabar viršyja 8 kartus bet kokį pasaulio superkompą, o jei kuri
nors valsybė sugalvos panaudoti juos ... nu ką aš žinau, aš plosiu rankomis
jei tai įvyks. :) O jei trumpai geriausias pvz. Kipre - na laikė žmogeliai
santaupas banke, vat ir gavosi kaip yra ir kaip po viso šito normalūs žmonės
gali pasitikėti bankais? O bitkoinų nei vienas bankas iš manęs neatims. ;)