Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: amenox
Data: 2013-03-22 09:43:15
Jų techniškai neįmanoma užraukt nebent išjungiant Internetą. O jei kažkokia
šalis pabandys, įsivaizduoju tik teisinėm priemonėm, kitaip gi negalima,
tokiu būdu jų vertė tik pakils. Jei pabandys sugeneruoti likusius 10 mln
tokiu būdu vėl pakels jų vertę. :) Aš masčiau kaip galima juos užraukt bet
sprendimo neradau, vienintelis būdas arba atjungti Internetą arba VISO
PASAULIO VYRIAUSYBĖM jį uždrausti, bet gi tai nerealu. Čia kaip ir su
piratavimu, kol kas sunkiai einasi. Iš kitos pusės kuo tie bitcoinai kalti?
Kontrabanda visom valiutom vaikšto.