Tema: Re: Geras savaitgalis
Autorius: abc
Data: 2013-04-11 01:54:22
On 25/03/13 11:35, RaR wrote:

> Nemanau, kad tebegaliojant aukso standartui ekonomikos vystymasis būtų
> žymiai lėtesnis - nematau tam jokios priežasties. Dar iki 70-ųjų jis
> galiojo ir nematau kuo pasaulinė ekonomika iš esmės skiriasi nuo tų
> laikų. Bet nesu aukso standarto šalininkas, manau, kad valiutos
> stabilumas gali būti dar geriau reguliuojamas remiantis kitais
> kriterijais - pvz., kad ir įprastai didinant/mažinant jos kiekį pagal
> infliacijos lygį.

manau....nemanau....aš turėjau omenyje rezervinę centrinę bankininkystę.
Aukso standartas čia prie to, kad turėjo būti sulaužytas, nes iš
principo negalėjo atlaikyti to dolerių kiekio tuometiniu kursu.

Įdomūs tamstos viražai: jūs už infliaciją, bet prieš devalvaciją (bent
jau anksčiau buvot). Nors infliacija yra tolygu devalvacijai. Nemanai?

P.S. taip paprastai infliacija nesireguliuoja pagal pinigų kiekio burtų
lazdelę. Nebent su pistoletu prie smilkinio vartotojus priremtum. Eilinį
sykį japonai turėjo progos šiom savaitėm tuo įsitikinti (vietiniams
japaškoms euforija ir jenų supirkimas (kad galėtų kuo greičiau jas
išleisti), pasauliui - plaukų piestu stojimasis ir nusimetimas).