Tema: Re: Zole
Autorius: vedarinis
Data: 2014-07-10 14:51:48
:)) Standartiškai sūnūs tėvų vardu užsakinėja tokius dalykus. Gal paprasčiau
sūnaus paprašyt paties produkto - jaunimas žino, kur tokių dalykų gaut.
Kartu dar ir pūstelsit, kol mama kotletus keps for munchies :)

"Sail"  parašė naujienų news:lplu62$4l3$1@trimpas.omnitel.net...

Zinoma nesitikiu kad kas konkreciai pasidalins kur kas ir kaip, cia viesa
vieta, as ir pats cia nieko per daug nesakyciau.

Bet man bet kokia info yra gerai, nes nesu su ta sritim susijes visiskai.

Va jau zinau, kad  galima bandyt pasisaudyt ko nors per silk road'a, ne is
olandijos ir yra sansas gauti.
Zinoma, subine baime ima kad galima aptureti nemalonumu su istatymais, o to
noretusi isvengti bet kuriuo atveju.

Bent jau uzsakinet reiktu sunaus vardu :-).