Tema: Re: Zole
Autorius: zhegonskas
Data: 2014-04-19 22:34:11
isgeres su bokalu alaus patapai tikrai puikiai mastanciu, priartejusiu
prie europines kulturos zmogumi. saunuolis.

as per 8 metu gyvenimo uzsienyje (5 vakaruose, 2 rytuose, metai
uzkaukazeje) tesugebu tik saipytis is zmoniu :(

o zoles tu tikrai nerukyk. per daug mastai apie smulkmenas. uzsiparinsi
parukes zhostkai.