Tema: Re: Zole
Autorius: vedarinis
Data: 2014-07-10 13:37:01
Taip gali ir galus atiduot ne tą veislę pataikęs. Jei kyla poreikis
eksperimentuot su visokiom psichodelikom ir psichotropijom, kokybiškos
produkcijos nesinaudojant barygų paslaugom gali visokiose silkroado
atmainose be labai didelės rizikos online įsigyt. Mūsuose geriausiu atveju
gausi antrarūšį produktą, blogiausiu - kaip jau ir buvo minėta - neaiškų
nuodingos ir priklausomybę sukeliančios chemijos mišinį. Turbūt nebus labai
solidu prieš pažįstamus ir artimuosius, jei atkočios reanimacijoj kokiu šūdu
apsitručijus, įstatymo sargų dėmesiu irgi negalėsi skųstis.

"Sail"  parašė naujienų news:lplpc2$fa$1@trimpas.omnitel.net...

Vat vat.

Buvo mintis simet liberty caps'u paieskot, lietuvoj auga, bet jauciu taip
iki veiksmo ir neprieisiu. Nors idomu butu.