Tema: Re: Zole
Autorius: Sail
Data: 2014-04-18 12:08:21
Na postai daug ka pasako. Laikui begant pradedi matyti kas ko vertas.

As siaip cia rasineju apie atvejus, kur stebi zmoniu elgesi is salies ir
iskart matai, kad kazkas nera gerai. Pvz moteriska puldineja ant vaiku,
nepatenkinta viskuo, bet su ja pakalbi - jin sako viskas man ok. Jai gal
taip ir ok,  seimyniskiai irgi gal priprato ir nejaucia, bet realiai -
akivaizdzai matosi, kad jiems pagalbos but ne pro sali. Nors jie ir
tvirtina, kad ne. Kiekvienas gi pakankamai matom tokiu atveju aplinkui.

Diskutuoti apie zole su tavim idomu, bet mes nelygiose salygose. As zinau
zoles poveiki, tu ne. Tu vadovaujies teorijom, as praktika.

Pvz tu sieji zmogaus problemas su ekonominiais veiksniais, ir cia teisus,
zole cia ne pagalba. O as kalbu apie zmogaus charakterio ypatybes. Va cia
parukius galima atrasti sio to naujo. Pamatyti, kad i daug ka galima
reaguoti ramiai, nesidraskant.

Gali tuo isitikinti pats - imk ir pabandyk. O bet taciau itariu pas tave jau
yra propagandos suformuotas ivaizdis, ir praktiskai suzinoti tu jau negalesi
sau leisti (primenu - kalbam apie zole o ne apie hard drugs, apie kuriuos
net galvot nepatarciau).

Kas liecia apie uzsienieciu nesugebejimus, tai cia sutinku simtu procentu.
Musiskiai daug nuovokesni. Jei dar moketu buti labiau atsipalaidave, butu
visai gerai. Uztenka paziuret vien i musu vairavimo stiliu, ir klausimu
nelieka. Lipa ant galvos, lenkia bile kur keldami avarines situacijas,
keikiasi, aiskina kaip kiti turi daryti ir taip toliau. Netoli nueita nuo
rusijos.