Tema: Re: Zole
Autorius: vedarinis
Data: 2014-07-10 14:46:34
Tai suprantu - panašiai vaikystėj siųsdavo laisvai konvertuojamos valiutos
atsiskaitymui už ūkio darbus pirkt pas ruginės kartelio magnatą :)

"PxYra"  parašė naujienų news:lplu5k$4ks$1@trimpas.omnitel.net...

cia nei is lempos :D o is gyvenimo :D blogiausiu atveju marozas koks apipis
ir kaip sakai arba atnes kaukoles uz petaka arba prarasi dvacoka.