Tema: Re: Zole
Autorius: svyt
Data: 2014-05-11 13:07:40
 snapso pasiulyt nebandei? As irgi buciau nervuotas jei tris dienas
 man siulytum parukyt ar susileist narkotikus. as nerukau.
 Alkoholis irgi ramina, bet musu buduliai ar rusai juk neatrodo
 labai ramus ir atsipute? Bet koks dirbtinis smegenu stimuliavimas

greit pasiekia busena, kai naturaliai be stimuliatoriaus
 nebegali pasiekt tos busenos or vartoji stimuliatoriu tik tam kad
 pasiektum pusiausvyra, busena kuri nevartojanciam naturali nieko
 nepavartojus. Ir tenka arba didinti doze arba but prisirisus prie
 esamos. Kaip tik nieko nevartojantys (ypac alkoholio) zmones yra
 labiausiai atsipute, istvermingiausi. Olandai tikrai nevisi ruko
 ta zole, ypac pastoviai. Ir dar labiau man atsipute Norvegai, kur
 isvis visi svaigalai smarkiai ribojami.

--

svyt

----Android NewsGroup Reader----