Tema: Re: Zole
Autorius: Ignas
Data: 2014-06-06 13:56:24
tas maišiukas bus kažkur tarp 0,5 - 1 gramo, priklausomai nuo veislės.
Kainos ganėtinai panašios pas mus ir ten.

"Sail"  wrote in message news:liqu35$4s0$1@trimpas.omnitel.net...

O tu qrva. Olandijoj maisiukas 7.5 EUR, jo man keturiems kartams. Svorio
nezinau kiek ten gramu, gal man mazai reikia?

Vienzo pabandysiu Lietuvoj kas per kokybe, bet su tokiom kainom arba paciam
augint, arba isvis nieko.