Tema: Re: Zole
Autorius: zhegonskas
Data: 2014-04-19 14:43:46
oho. pagal tai, kad as tave isvadinau vafliu, tu visos lietuvos bedas
apibendrini? :)

kartais supuves agurkas yra tiesiog supuves agurkas, (kurio tau
nepardave pagal procedura apmokyta pardaveja, nes tu paskui ateisi ir
pisi prota), noras parukyti zole yra tiesiog noras parukyti zole, o
vaflis yra tiesiog vaflis.

paaiskink, kame as dabar esu "iz griazi v kniazi"? nei augau
asocialioje seimoje, nei dabar esu elite. tai kam hujnias rasineji?
kodel darai tokias isvadas?

man atrodo, kad tu pedikas, nes kazkoks mandagus itartinai. labai
panasi logika.

Nes manau, kad yra kvaila "per interneta" gydyti (nors tai net ne liga)
kartais parukanti zmogu, ar del to, kad isvaziaves i uzsieni puse
dienos kaip debilas vaikstai issiepes nes tau supuvusio agurko
nepardave?

tamstos logines grandines, kuriomis dar ir pasauleziurinius dalykus
bandai aiskinti - apgailetinos.