Tema: Re: Zole
Autorius: Sail
Data: 2014-07-10 11:30:05
Hmm, galim patrolint ta tema.

Is kur toks nepakantumas, kad sodintum tuos, kurie paruke? Jie juk nieko
neskriaudzia. Ir i agresyvuma nepuola.

Tuo pat remiantis, reiktu pasodinti isimilejusius. Nes meile kaip jausmas
realybes neatspindi, bet itakoja zmogaus veiksmus. T.y. efektas analogiskais
kaip narkotiku.

Buvai kada isimylejes? Dabar, kai praejo, gali pripazinti, kad tai buvo
kazkas panasaus i apsvaigima?