Tema: Re: Zole
Autorius: Sail
Data: 2014-07-10 12:39:04
Na mums olandiska preke kazkiek "atleido" tik po 4 valandu, ir net kita
diena sedant uz vairo neramu buvo.
O tos 4 valandos tai isvis paralelinis pasaulis. Keliauk kur nori. Nori 3D
vaizdo telike - prasom. Ir HD zinoma.
Paleidus muzika nori atsidurti koncerte - prasom. Zodziu ka panorejai tai ir
turi.

Idomu, kas ten per suktine buvo.