Tema: Re: Zole
Autorius: Dovydas
Data: 2014-05-10 13:25:22
silk road'e labai daug visokiu ten pasiulymu ir is olandijos, ir is visur,
bet man kazkaip nedrasu butu siustis, o dar jei namu adresu pvz :)
nors forumuose paskaitinejau kazkada, tai kaip ir normaliai ten viskas,
uzpakuoja i kazkokias tai geras pakuotes, kad praeina tipo..

pats paskutini karta pries kokius 6metus tam paciam amsterdame su kolega
nusipirke kazkokia ten suktine coffe shope kai sutraukem, tai vos iki
viesbucio datraukem.. nx geriau prisigert man, maloniau kazkaip...

"Sail"  parašė naujienų news:liofar$uln$1@trimpas.omnitel.net...

Po vizito olandijoj supratau, kad mediciniais tikslais zoles parukyt kartais
reikia. Vis tik. Panasu yra sveikas terapinis poveikis.

Taigi - kadangi sunaus prasyt nupirkt zoles kazkaip nefengsui, o pats tokioj
aplinkok nesisuku  - gal bus minciu, kaip tokia preke pasiekia vartotoja?
Veiksmas vilniuj.
Cigaretes pvz. turguj cigones stumdo. Gal ju tiesiog ir paklaust, itariu
asortimente turetu but?

I tabora vaziuot nesiulykit, nevaziuosiu ten bet kuriuo atveju.

Pyzdavotis tuo klausimu nebutina, bet kadangi cia newsai tai zinoma galima.