Tema: Re: Zole
Autorius: Sail
Data: 2014-07-10 13:18:25
Nu sto procent buvom tam paciam kitam pasauly ir as ir kolega. Tikrai tam
paciam.

Ir toks jausmas kad mes ten tik dviesie ir ten jokiu zmoniu daugiau. Ir kad
jis baigiasi taip uz tvoros, t.y. jei sesi i masina tai isvaziuosi i niekur.
Ir visiskai realiai jauties tam kitam pasauly, nors puikiai pameni ir ta,
kur logikos desniai veikia. O tam paralelinam tame ir prikolas - neveikia
jokie logikos desniai. Vaizduote nunesa kur nori.

Laikas zinoma suleteja, jausmas kad simta metu ten.

Pirmoj stadijoj smagiai pasijuoki, taip is sirdies :-)

Dumai buvo kokie na 5-7 ne daugiau.

Hasisas but negalejo? Nes berods ties juo klausia ar maisyto su tabaku ar
gryno.