Tema: Re: Zole
Autorius: PxYra
Data: 2014-07-10 13:20:39
is tikro ko tik nedaro barygos kad tik vadinama siena (zole su mazai THC)
prastumt rukoriams, bet nuo situ zinomu (zemiau isvardintu) komponentu
haliuniku nebuna..
mirko acetone, skrudziu spirite, cocacoloje (nezinau ar teisybe del kolos)
purskia amfa (amfetaminu, gaidziu) labai retais atvejais kokainu ir
nedaznais atvejais heroinu.