Tema: Re: Zole
Autorius: svyt
Data: 2014-05-14 00:31:12
 Gerai kad kazkas dar teikia malonuma, blogai kad ta malonuma
 teikia dirbtiniai dirgikliai, mane ko gero dabar tik seksas ir
 adrenalinas tebedziugina, abu gaunu naturaliu budu- gera zmona ir
 megejiskas autosportas.
Irgi nematau reikalo atsisakyti. Ir kartu
 nematau reikalo kazkuo papildyti si sarasa. Kaip tik dziaugiuos
 kad jau nemazai metu nerukau, nebegeriu kavos, vis ilgesniais
 tarpais nepijokauju. Ir jauciuosi visai neblogai, nereikia
 atsipalaiduot del paprastos priezasties- as neisitempiu.

--

svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://www.piaohong.tk/newsgroup