Tema: Re: Zole
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-04-19 22:09:38
On 2014-04-19 14:43, zhegonskas wrote:
> oho. pagal tai, kad as tave isvadinau vafliu, tu visos lietuvos bedas
> apibendrini? :)
>
> kartais supuves agurkas yra tiesiog supuves agurkas,

Mano paminetas supuves agurkas yra laaabai menka smulkmena. Tokia maza
maza. Taciau ji parodo skirtinga zmoniu elgesi, skirtinga darbo stiliu.
Is begales tokiu smulkmenu ir susideda - zmogus ta eiline darbo diena
diena bus besisypsantis ar su sugadinta nuotaika.

(kurio tau
> nepardave pagal procedura apmokyta pardaveja,

Matai, man jau akivaizdu, kad pardaveju apmokymo proceduros ten ir cia
skiriasi. Ir kai pardavejos dirba apmokytos pagal ten esancias
proceduras, pirkejui yra maziau pisamas protas, ir reciau sugadinama
nuotaika.

  nes tu paskui ateisi ir
> pisi prota)

  Ir cia zino, kad po to ateisiu ir pisiu prota. Bet cia savininkas
tikisi, kad pirkejas patinges eiti, ir pliusas liks savininkui... Ir
pofig, kokia to pirkejo nuotaika bus nusipirkus shudinas daikta.

, noras parukyti zole yra tiesiog noras parukyti zole,

Taigi shi diskusija prasidejo nuo to, kad buvo teiginys, kad jei daug
kas parukytu zole, tai pas visus butu puiki nuotaika ir shypsena veide.
Ir kad viskas, ko cia truksta, tai zoles. As su tuo nesutikau, nes matau
kitas priezastis. Mano supratimu zole cia nei prie ko. Kaip ir pats
teigi, noras parukyti zole yra tiesiog noras paukyti zole.

> vaflis yra tiesiog vaflis.
>
> paaiskink, kame as dabar esu "iz griazi v kniazi"?  nei augau asocialioje
> seimoje,

"v griazi" nereiskia, kad zmogus auga ar gyvena asocialioje seimoje.
Tiesiog jis nepriklauso nei elitui, aukstuomenei, nei salyginai
vidutintei klasei (kurios pas mus pries 25 metus kaip ir beveik
nebuvo...). Is pono zinuciu nesusidare isputis, kas pries 25 metus butum
priklauses tai labai mazai vidutinei klasei ar elitui.

  nei dabar esu elite.

Bet turi kazkoki nora ten buti. `Ar bet prie jos priarteti (manau, pats
supranti, is ko tai matosi). Dabar, panasu, jau atstovauji vidutine
klase.  Ir jau pradedi tyciuotis is kitu: "jei pagrindinis dziaugsmas
gyvenime, kad pakeicia agurka", "rasai kaip lopas". Nors net
neisigilinai, apie ka cia diskutuojama, ir apie ka as rasiau.

  tai kam hujnias rasineji? kodel darai
> tokias isvadas?
>
> man atrodo, kad tu pedikas, nes kazkoks mandagus itartinai. labai panasi
> logika.
>
> Nes manau, kad yra kvaila "per interneta" gydyti (nors tai net ne liga)
> kartais parukanti zmogu,

O kur as ji gydziau? Tiesiog as nesutikau su jo teiginiais, kad daug kam
reiktu parukuti zoles, ir jie pasidarytu laimingesni, atsipalaiduotu,
atsirastu sypsenos veiduose. O ir jis pats, kazi, ar gaves zoles ir
periodiskai ja rukydamas, ilguoju periodu bus laimingesnis...

  ar del to, kad isvaziaves i uzsieni puse dienos
> kaip debilas vaikstai issiepes nes tau supuvusio agurko nepardave?

Tai gal vis tik paskaityk dar karta mano zinute apie supuvusi agurka.
Gal suprasi, kad tai - tik mazos smulkmenos pavyzdys. Ir kad prie
eilinio piliecio sugadintos nuotaikos prisideda daug smulkmenu, tame
tarpe ir parduotas supuves agurkas...

> tamstos logines grandines, kuriomis dar ir pasauleziurinius dalykus
> bandai aiskinti - apgailetinos.

Na matai, ir vel apie ta pati. O man ne vienas pasakojo, kodel cia
negris. Ir mano isvados padarytos bendravus ne su vienu emigrantu...
Taip pat isanalizavus, kuo vakarieciu (is ivairiu saliu) pasauleziura
skiriasi nuo gyvenanciu lietuvoje (gana daznai tenka su uzsienieciais
islenkti bokala kita alaus). Taip pat ir tai, kuo skiriasi darbo
santykiai cia ir ten. Ir kuo skiriasi zmoniu santykiai... `Ir kazkodel
kai bunu ten, man visada buna gerokai maziau nuotaika gadinanciu
smulkmenu. Daznai ten ju tiesiog nebuna. Grizti cia - atsiranda desimtys
smulkmenu, kurios gadina nuotaika. Ir kurios nuo manes nepriklauso...

Audrius K.