Tema: Re: Zole
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-04-18 08:24:57
On 2014-04-18 07:40, Sail wrote:
> Zinai, tikrai nepatikesiu.
Tai, kad netinki zmonemis, tai jau pono problema :-) Gal todel ir reikia
zoles ?

  Pagal tavo postus tau iki atsipalaidavimo toli.

Manai, kad postai parodo emocine bukle???? Gali stipriai suklysti ...
(cia nemazai rasanciu tam, kad pasilinksminti, patrolinti. Ar siaip is
neturejimo ka veikti tuo metu.)

> Bet svarbu tiket kad viskas yra ok.
>
> Ir dar toks pastebejimas - visi tie, kuriems akvaizdziai reiktu parukyt,
> ragais i zeme isibede tvirtino, kad jiems viskas yra ok ir to nereikia.

Tai gal taip ir yra? nepagalvojai? O jei ir nera tuo metu tam zmogui
gerai (pvz galvoja, kaip sumoketi uz buta ir dar kazka suvalgyti, o iki
pensijos dar dvi savaites), tai, manai, jam parukius kazkas sumokes uz
jo buta ir uzpildys saldytuva? Manai, parukimas isspres jo problemas??
Manai, bus geriau, jog tu pamatysi jo "laiminga" veida, o po pusmecio
tas zmogus "laimingu" veidu bus ismestas i gatve ir pavalgymo ieskos
konteineryje??

> O tie, kuriems to tikrai to  nereikia, daug reciau buna pries.

Ne ten tu ieskai problemu ir ne ten tu jas matai. Ir ne tuos spredimus
siulai...

Jei  minimali alga (ir pasalpu sistema) butu tokia pati kaip
vokietijoje, austrijoje, olandijoje), pamatytum cia daug daugiau
laimingu, besisypsanciu veidu. Ir zmonem pofig butu, yra darbas, ar ne.
Vis vien gyventi oriai galima...  Artimai matau vienos norvegu-lietuviu
seimos gyvenima. Nepatikesi, kaip supaprastina ir padaro laimingesni
gyvenima ju socialinio aprupinimo sistema... Nori - mokaisi, nori - ne.
Nori - dirbi, nori - ne. Pasalpas, ismokas savo pilieciams vis vien
duos. Ir netgi nieko nesistengiant gausi daugiau, negu paciam
stengiantis... Ir ko tada nesisypsoti? Matau jaunus zmones, kuriems is
vis viskas pofig...

O bet taciau, logikos pas kaikurius vakaru gyventojus nebelieka...
Kazkaip nebesugeba elementariai mastyti... Teko matyti, kaip jie
planuoja musu pavyzdziu savarankiskai keliones. Tokiu cirku, kokius jie
krecia, ir komedijoje nesugalvotum... (pvz sugalvojes sekanciai dienai
gauti kelto bilietus stoholmas-ryga, aisku, ju negauna. Tada, net
nepaziurejes i kitas keltu linijas (juk apie jas jam joks lietuvis
nepasake) vaziuoja per danija i lietuva (kazkur 2-3 dienas). Viso turi
apie savaite. Tagi atvykes cia jau po poros dienu jau kraunasi daiktus
atgal. Parodau kitas keltu linijas, ir kad ten yra bilietu. Nusiperka po
pusvalandzio kitai dienai (o vdrug neliks. Per danija vaziuoti jau
nebenori). Mina atgal. O pries atvykdamas planavo vaziuoti i palanga,
tvarkytis savo auto (cia pigiau) ir t.t.  Kokio velnio jam reikejo
belstis per danija, kad cia pabuti pusantros - dvi dienas, ir nieko
nenuveikti??? Jei jau nerado kelto bilietu, tai dar lektuvai skraido. Is
ten - net labai uz pigiai. Ir masinu nuoma cia nebragi... bet vaziavo su
savo auto, mol, cia ja remontuosis... Bet tik atvykes suprato, kad tam
jam laiko mazoka :-))) )

Audrius K.