Tema: Re: Zole
Autorius: vedarinis
Data: 2014-04-28 15:47:59
+++

"Lavonas"  parašė naujienų news:liqrbk$2lv$1@trimpas.omnitel.net...

100 gramu zoles ??? 0_o Dviese?
OHO!!!!

:DDDDD

"Sail"  wrote in message news:liqqog$25v$1@trimpas.omnitel.net...

Man kazkaip daug visokiu minihobiu ir ideju labiau kabina.

Zvejyba va nifiga nekabina. I kitus zvejojancius, ypac metancius spininga,
megstu paziuret. Kol draugas gyvas buvo, taip ir zvejodavom, as uz baidares
irklu, jis su spiningu.
Yra buve, kai pamatai zuvis sokinejant (lydeka gaudo), priplauki, pora
metimu ir yra lydeka vakarui. Tada i folija ir ant zariju, + 100 gramu,
+saulelydis, +maudynes ezere.
Lepota!