Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-05 22:50:26
ne, nesudeges kuras nera suodziai ir kietosios daleles.
nuvaryk pas kokius nori specus pasikonsultuot. gali specialiai kanors 
sugadint naujoj masinoj su DPF, kad nesudengtu kuras gerai. dumins 1:1 
kaip be DPF.
tu labai protingai jautiesi, aiskingamas apie gera tona, pagal kuri 
riektu vazinet visiems naujomis masinomis? dar karta klausiu - kodel 
pats tokia nevazineji? nepatinga geras tonas?

On 2015.11.05 22:39, Dainiushas wrote:
> pala pala, tai pagal tave juodi dūmai = suodžiai tai ne kietos dalelės?
> O kas jos tada? :)
>
> O apie smerkimus tai čia tavo kompleksas kažkoks. Niekas nieko
> nesmerkia, tiesiog sakau, kad važinėt su dūminančios iškastruotom
> sugedusiom mašinom nėra zajebys ir tai yra blogas tonas. Nieko daugiau.
> Ir jei tu galvoji, kad smirda tik autobusai, tai komentaras tik vienas -
> lieva atmazkė.
>
> On 2015.11.05 22:11, CodeC wrote:
>> tai kodel tu dar ne su nauja masina vazineji? juk tersi miesta!!!
>> as vat sito nesuprantu - pisa prota kas antras del to DPF. patys su
>> lupenom 15m senumo vazineja. tai kur ten ta ekologija? gal jus
>> matematikos nelanket mokykloj, pasiskaiciuot nesigauna, koks ir kiek
>> potencialas pas lietuvi nupirk auto. nes tersia pagrinde SUSIDEVEJES
>> variklis. px su DPF ar be. o kitokio tai dauguma neiperka. nu soriukas,
>> bet taip yra. as kazkaip itariu, kad tu net nesuvoki ka ir kaip tas DPF
>> sulaiko, nes rasineji apie visokius miesto centrus ir pasvarejusia
>> Parodos gatve. kuri optimistiniu variantu pasvarejo vien del to, kad
>> puse autiku uzdujintu vaziuoja, o ne del kazkokiu DPF, kurie gal kas
>> 50-toj masinoj ir yra.
>> kai dyzelis 'dumina', tai reiskia nesudegusi kura del milijono galimu
>> priezasciu. dumu DPF nesulaiko. nesudeges kuras ir kietosios daleles
>> nieko bendro neturi. kietosios daleles nesmirdi. ju nesimato. jeigu auto
>> dumina, tai dumina ir su DPF ir be DPF. nei daugiau nei maziau. todel
>> visi palyginimai ir svaigimai apie ekologijas pagal subjektyvius uosles
>> ir akiu pojucius gatvej - juokingi iki asaru.
>> nuodingu degimo produktu, duju,  DPF taip pat nesulaiko ir nepanaikina.
>> taigi jis nieko nesulaiko, kas daugiausiai nuodija ir kas smirda.
>> sulaiko kietasias daleles, apie kurias visi garsiai sriubauja ir nieks
>> nera nei mates nei uostes, tiesiog tiki tuo, ka jiems parduoda. ir
>> vadina debilais visus, kurie tuom netiki ir nesureiksmina.
>> DPF yra tiesiog naujos masinos atributas. kuris atskiria naujas nuo
>> senu. ir kadangi savaime mases neskuba pirkti nauju, nes tai brangu, tai
>> kuriami ivariausi istatymai ir normos, kad priversti tai daryti.
>> prisidengiama ekologija, rupesciu ir kitom nesamonem. visa tai - legalus
>> reketas ir tiek.
>> bent jau pats vazinetum nuliova masina, kuri tikrai maziau tersia uz
>> sena, bet ne del DPF kazkokio, o del tobulesnio ir nesusidevejusio
>> variklio. net tada negali smerkti kitu, kurie tokios neiperka ir
>> priversti vazinet sena. nori ekologijos - palauk 20 metu. arba emigruok
>> ten kur ji didesne.
>>
>> On 2015.11.05 13:02, Dainiushas wrote:
>>> arba kitas scenarijus - mieste važinėji, išleki į užmiestį ir
>>> išsiregeneruoja. m?
>>>
>>> On 11/5/2015 11:38 AM, CodeC wrote:
>>>> On 11/05/2015 11:06 AM, Deivis wrote:
>>>>> Tai gal susitarkim, kad tu kalbi apie mašinas, kurios važiuoja kas
>>>>> valandą po 5km? Tipo pavažiuoja, palaukia kol atvės, vėl pavažiuoja :)
>>>>
>>>> geras paradoksas gaunasi, ar ne? labiausiai DPF pasiteisina pjaunant
>>>> ilgai ir nuobodziai autobanais. kur is esmes ta ekologija totaliai px,
>>>> nes ten nera zmoniu. o mieste vazinejant is to DPF daugiau zalos nei
>>>> naudos, sumoj nesigauna jokios ekologijos. bet reikalavimai griezti ir
>>>> reikalauja, argumentuoja ekologija.
>>>> taip paemus statistiskai - dauguma mazu masinu, su silpnais varikliais,
>>>> kibiriukai vadinami. taigi jie nesilenda is miesto. bet visi su DPF :)
>>>>
>>>>>
>>>>> O dėl laikymo rankose ir gyvai matymo - dauguma nėra matę kaip atrodo
>>>>> suodini rūkančio žmogaus plaučiai. Jie atrodo BAISIAI, bet pilna
>>>>> rūkančių ir jie neplanuoja sau plaučių apmutuoti vien dėl to, kad
>>>>> potencialiai pasižiūrėjus ten negražu :) Juk veikia ir tiek.
>>>>
>>>> tai jo. jie toliau ruko, nes savo plauciu nemato. tai tiesiog malonu ir
>>>> tiek.
>>>>
>>>>>
>>>>> CodeC brought next idea :
>>>>>> as ne manau o zinau.
>>>>>> kazkaip itariu tu neesi to filtro gyvai mates ar tuo labiau rankose
>>>>>> laikes.
>>>>>> pasiziuri idealu multika ir dziaugiesi.
>>>>>> isivaizduoji kad ten viskas be jokiu liekamuju dalyku praeina
>>>>>> deginant-regeneruojant iki 1000C kaitinant visa ismetima? cia tik
>>>>>> tame
>>>>>> multike tas filtras po regeneracijos svarus kaip naujas. realybe
>>>>>> kita.
>>>>>> ir pradzioj vyksta sunkiau pastebimos pasyvios regeneracijos, kurios
>>>>>> drozia varikli ir didina sanaudas bei padeda labai trumpam ir nedaug.
>>>>>> kai prasideda aktyvios regeneracijos tada filtrui jau rimtai viskas.
>>>>>> klausimas, kodel tame tavo multike apie tai nei zodzio, nekilo?
>>>>>>
>>>>>> On 11/05/2015 10:47 AM, Deivis wrote:
>>>>>>> ir vis tiek manai, kad DPF užsikimšimas skirtas detektuoti, kad
>>>>>>> mašinai
>>>>>>> ragas parėjo jau?
>>>>>>>
>>>>>>> CodeC brought next idea :
>>>>>>>> kad nieko naujo nepamaciau.
>>>>>>>> grazus multikas ir tiek.
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 11/05/2015 10:31 AM, Deivis wrote:
>>>>>>>>> davaj pasižiūrim abu į vieną iš tūkstančio demo ir
>>>>>>>>> padiskutuojam iš
>>>>>>>>> naujo?
>>>>>>>>> https://youtu.be/7mt66m_73dE
>>>>>>>>> Matosi ir kaip regeneracija atrodo. Ką manai?
>>>>
>>>
>>
>