Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-04 11:20:40
o kai regeneracija pradeda daryt kas antra diena tai irgi ekologija
gaunasi? velina degima, kaitina visa ismetima... ir nichuja nieko
nepadaro. todel kartoja daznai. isemus net neuzsikisusi DPF apynaujai
masinai, kuro sanaudos sumazeja 1-1.5 l. tas papildomas litras degdamas
tai dumija jei ka. tai kur cia ta ekologija? biznis cia.