Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-11-03 20:49:16
O kaip dabar su CAT tikrinimu yra?
Arba pvz mano turbo civicą praleido su nežymiu trūkumu -
apsilupinėjusios geltonos posūkių lemputės po skaidriu stikliuku. Sakė
todėl, kad auto registruota 2003m Lietuvoje.
Pvz AZ chebra man sakė, kad naujai perkant auto ji turi būti max 5m
(gal klystu 6m, nepamenu tiksliai). Bet ten pilna 1993m "bačkų" MB190
ir savininkai didžiuodamiesi sako, kad laikys mersus dar bent 10 metų
:) Niekas neatima ir nedraudžia eksploatuoti - tik laukia kol
natūraliai "išmirs".

markatas formulated the question :