Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: spakainas
Data: 2015-11-05 13:26:18
Na žiūrėk, tajotoj po išpjovimo sąnaudas kompas rodė tas pačias, bet
realiai jos nukrito. T.y. kompas rodo 9, pamatuoju tarp pylimų - 7.5.
Prieš tai kiek rodė tiek ir būdavo. Tai jaučiu bmw gal irgi panašiai
turėtų būt? Nu tipo, dabar meluoja +0.2l, t.y. rodo 8.6, realiai ima
8.4, ar panašiai. Tai jei po išpjovimo melavimo skirtumas ženkliai
padidės, tarkim iki litro - tai reiškia realiai ima mažiau? ;]