Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-04 16:31:07
kietąsias daleles.

žiū, gal nori eksperimentą - aš atvažiuoju kokia nors mašina su DPF'u, 
tu su, kad ir su savo Volva. ir pažiūrim, kad ilgiau išsėdės uždarytam 
garaže - aš su savo ar tu su savo? :)

On 11/4/2015 4:27 PM, CodeC wrote:
> nu surasei viska taip kad xj suprasi.
> tai ok, reiskia NOX nesumazina. bent tiek sutarem :)
> tai ka sumazina? kame ta ekologija?
>
> On 11/04/2015 04:25 PM, Dainiushas wrote:
>> o aš kažkur sakiau, kad DPF'as sumažina NOx?
>>
>> On 11/4/2015 4:19 PM, CodeC wrote:
>>> papasakok kaip DPF sumazina NOX. ir prie ko cia jo isdeginimas?
>>>
>>> On 11/04/2015 04:15 PM, Dainiushas wrote:
>>>> NOx atskira tema, ten reikia žemint degimo temperatūrą, tam EGR'as, o
>>>> paskui - arba filtras kuris išdeginamas salerka arba AdBlue.
>>>>
>>>> On 11/4/2015 4:09 PM, spakainas wrote:
>>>>> Tai kai susikaupia, tai ne šiaip sau išpučia, bet išdegina, pakelia
>>>>> temperatūrą - prie normalių sąlygų juk nesudegtų. Ten skirtingos
>>>>> konstrukcijos būna, kai kurie kažkokį dar marmalą pila, kuris žemina
>>>>> suodžių degimo temperatūrą, kiti tuo pačiu dyzeliu išdegina (tajota
>>>>> tam
>>>>> dedikuotą purkštuką turi prieš filtrą).
>>>>> Na ir ten dar visokie NOx - kad jų mažiau išmest, reik išmetime
>>>>> temperatūrą pakelt ar pan. Iš čia ir gaunasi, kad ekonomija yra nelygu
>>>>> ekologijai, ar bent jau netiesiškai lygu. Riebini kurą, augini
>>>>> sąnaudas,
>>>>> išmeti daugiau CO2, bet mažiau NOx ir t.t.
>>>>> Bet iš esmės tai biškį ten xuij suprasi realiai, jei vien mieste
>>>>> važinėt, tai gal be dpf net geriau. Prancūzai berods kažkada net rašė,
>>>>> kad miesto sąlygoms reikia rinktis versiją be dpf. Na bet čia tas
>>>>> senai
>>>>> buvo, dabar jau pzdc čia su ta ekologija konkrečiai.
>>>>>
>>>
>>
>