Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-04 16:39:52
sutinku, jeigu tuo metu dainiusho super ekologiskas kevalelis darys
regeneracija.
ir siaip. net be to sutikciau, jeigu nesiulytu lygint 20 metu milijona
nuvaziavusio auto su nauju. yra nauju ir be DPF, kurie netersia daugiau
nei tas su DPF.
tai ir lyginam du vienodus - vienas su, kitas be DPF. ir tas kur su DPF
dar regeneracijos cikliuka tame garaze suka.