Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-11-04 15:17:51
"Esant blogoms eksploatavimo sąlygoms, blogam kurui ar kitam nesusijusiam
gedimui su DPF sistema, ši sistema su laiku užsikemša ir pradeda
nebefunkcionuoti. ***Tuomet*** pradeda vykti regeneracijos – priverstinis
filtrovalymas."

Profai sakai?

"CodeC"  wrote in message news:n1d0du$er4$1@trimpas.omnitel.net...

sakau, nera jokio skirtumo kuo as tikiu. siaip as isvis netikintis, jei
ka. as tau daviau gera patarima, nuvaryk pas profus ir pasikalbek.
nereiks manes klausinet.
arba bent cia pasiskaityk:

http://www.1nsane.lt/dpf-fap