Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-11-04 21:27:56
> tai jo, cia naujiena, kad masinos tobulinamos, patobulinamos ir
> modifikuojamos. ivairiose srityse. sita tau kazkodel atrodo neitiketina
> ir neimanoma.
> protingiausia avansu visus ta darancius lopais isvadint ir su
> pasimegavimu nuleist savo staba grupiniam garbininmui.

o rimtai, be padjobkių - gali konkrečiai, o ne bendrom frazėm pavardint
kas ten sudyla ir pasikeičia, sakykim, per 100kkm?

> ne i tema absoliuciai. ir palyginimas kvailas. taciau net ir cia
> atsakymas tam tikra prasme ir salygom butu teigiamas.

tai į temą ar ne į temą?

> dar galima ir daugiau nesamoniu prirasyt, kodel tik tiek?

pvz, užliesint mišinį važiuojant pastoviu režimu šikant NOx ir užriebint
pamynus tapkę apsipilant dūmais? ;)

> taip tik pristatoma. is tikro nera ten tos ekologijos nei kvapo. todel
> nera kam ja skirti. bet tu nenustok tiket tuo kuo tiki, nepaluzk,
> palaikyk kitus tikincius, smerk netikincius - visos sektos ir religijos
> ant to paremtos iki vienos.

nežinau kaip tu, bet aš puikiai atsimenu, kai tam pačiam Kaune prie
parodos kalno nebuvo juo kvėpuot. Dabar kažkaip tokių problemų
nepastebiu, nebent koks senas aptriušęs Volvo važiuoja dūmais apsipylęs.