Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: markatas
Data: 2015-11-04 23:41:00
Siaip necipuoju ir neplanuoju tuo uzsiimti, kaip ir DPF nekastruoju ir
kitiems nerekomenduoju to daryti. Siulau visada susitvarkyti masina, nes
pakankamai daug mates nesekmingu DPF kastravimu. O teke tvarkyti A6
2,5TDI V6 su nedalituotu procu ir volvo V70. Abidvi atkeliavo del
neprognozuojamu gesinejimu ir nesikurinejimu ir abidvi buve cipuotos
ardant kompus (Vimotoje). Procai akivaizdziai buvo nedalituotomis
kojomis. Varzyboms Vimota padaro gerai, bet ten kiti pinigai ir kitas
poziuris i darba, o standartinius cipavimus pradejo daryti atmestinai,
nes matyt jau kaina jiems pasidare nepatraukli tai atitinkamai ir
sumazino demesio kieki. Pastebejimas del to ne mano vieno, bet ir ju
klientu daranciu ne pirma pas juos masina.

markatas