Tema: Re: DPF ir TA
Autorius: CodeC
Data: 2015-11-04 20:38:23
cia kiekvienas tiki savo teisybe kuri labiausiai pakeliui.
man tik keista, kaip i ta chip tiuninga vaziuoja viena po kitos masinos 
ir tikrai ne lauzai su 300kkm. reik suprast po 40kkm visos jos 
pasmerktos ismetimui ir/ar kapitalkei :) tik va padlos po antra karta 
net atvaziuoja...

On 2015.11.04 20:32, Tomas wrote:
> Tai yra teisibė, ar nėra?
>
> 2015-11-04 20:24, CodeC rašė:
>> On 2015.11.04 19:36, Dainiushas wrote:
>>>
>>> nori pasakyt, kad pagamina milijoną variklių ir visi jie skirtingi? Gal
>>> tik nejuokink.... :)
>>>
>>> gali parašyt kas ten tam automobilyje pasikeičia, kad sąnaudos pasidaro
>>> +2ltr/100?
>>
>> nzn kaip tu suvoki 'skirtingi'. svoris tas pats tikrai.
>> bet beveik viskas tenais turi paklaidas ir nuo krypius, tiek
>> elektronika, davikliai, tiek mechanika. taip pat po apkatkes atsiranda
>> elementarus skirtingas issibarstymas ir pri/nu-sidevejimas ivairiu
>> mazgu. gamintojas ta zino, nes nera debilas, todel daugelyje vietu kompo
>> softe palieka tolerancijas, atsarga ivairiems ivairiu veiksniu
>> sukeltiems nukrypimams nuo teorines idiles. vat visa tai ir
>> sutiuninguojama individualaus matavimo ir testavimo metu. be to,
>> nuvaziavus 50-100kkm labai sveika pakartot procedura.
>>
>>> o dabar žiūrėk, realiai. Regeneracija trunka ~10min, jos metų sąnaudos
>>> didesnės _iki_ pusantro karto. Tai 10-15km nuvažiuoji per tą laiką. Ir
>>> vyksta kas kažkiek šimtų kilometrų. Kažkaip su tavo matematika
>>> nesueina....
>>
>> sanaudos padideja del uzkimsto ismetimo. net neuzsikimses DPF+CAT yra
>> nemaza kliutis ismetime. uzkisti sitie du geriai labai daug kaip shika
>> reikala varikliui ir jo darbui. jis ir devisi greiciau ir dirba
>> neekonomiskai. apie regeneracija net nekalbu. man idomu kokio lygio
>> korupcijos deka pavyko prastumti sita 'ekologija' masems. amziaus afera.
>> jau CAT yra geras ispisimas. neveikia tada, kai labiausiai reikia, kai
>> veikia, jau nelabai reikia. na o DPF vapsie yra trojos arklys.
>>
>>>
>>
>